finally.

În  sfârşit am pus mâna pe nenorocita aia de foaie matricolă!!! Am făcut un dans al victoriei când am ajuns acasă. Scrisorile de recomandare sunt gata, mai am nevoie doar de-o semnătură. Şi mai rămâne eseul personal. Sper să nu-mi ia mai mult de două zile să-l redactez. Dacă mă simt inspirată, s-ar putea să-mi ia chiar mai puţin. Şi etapa asta cam ajunge la sfârşit. O să-mi depun curând dosarul şi apoi rămâne de văzut oferta, dacă primesc vreuna.

Ce mai vroiam să vă spun… Tocmai am realizat că blogul are peste 80,000 de vizualizări şi peste 1000 de comentarii!! Sunteţi uimitori! Sincer, când am făcut blogul ăsta, în iunie sau iulie, nu mai ştiu exact, nu mă aşteptam ca după ce termin Wide Awake să-l mai urmărească cineva. Dar sunt atât de fericită să văd că m-am înşelat! Sper că nici de acum înainte nu veţi uita de mine şi veţi mai arunca un ochi din când în când pe la gândurile sau ficurile mele. Am fost şi foarte plăcut surprinsă de cât de multe încurajări am primit cu facultatea asta. Chiar vă mulţumesc din suflet, înseamnă foarte mult pentru mine.

Printre altele, mă simt puţin inspirată în seara asta şi am decis să lucrez la capitolul 18 din Jocuri Periculoase. Nici eu nu sunt mulţumită de pauzele lungi dintre capitole, dar asta e tot ce pot. Nu renunţ nici la Teenage Dream, nu vă faceţi griji. Am primit multe comentarii PRO şi nici n-aş avea cum să renunţ în cazul ăsta.

So, keep close!

20 comentarii (+add yours?)

  1. marianaradoi
    dec. 20, 2010 @ 21:10:59

    multa bafta in continuare!

    Răspunde

  2. LavyCald
    dec. 21, 2010 @ 06:45:04

    W.A. a fost unul din primele F.F.-uri pe care le-am citit. Asa cä nu aveam cum sä nu te „supraveghez”, in speranta cä poate-poate mai apare ceva. Si nu sunt dezamägitä. 🙂
    Tine Lavi pumni stränsi , pentru primirea ofertei asteptate.

    Răspunde

  3. marianaradoi
    dec. 21, 2010 @ 07:23:37

    inca un comentariu….aaa….de ce nu ai fi crezut ca blogul tau va prezenta interes si dupa terminarea WA?…ca scrii bine…

    Răspunde

  4. oana
    dec. 21, 2010 @ 08:17:26

    In sfarsit aud de bine:)Acum mult succes in continuoare si bafta multa.Cat despre blog,daca nu ai fi scris niste ficuri atat de bune poate ca nu era atat de vizitat,asa ca tot meritul tau este pana la urma:).Cu drag Oana.:).

    Răspunde

  5. monkeyriri
    dec. 21, 2010 @ 15:31:54

    ai amenintat cumva secretara cu moartea :)) ?…… nu inteleg cum sa le fie atat de greu sa iti dee o nenorocita de foaie matricola …. doamne fereste ……..daca imi facea mie asa ceva o impuscam …… la cum stau eu cu nervi …..
    Se vede ca buna dispozitie iti prinde de te-ai hotarat sa lucrezi la cap 18 din Jocuri Periculoase …….
    Mult succesc si sper sa fii acceptata la facultatea pe care o doresti ……!!!!

    Răspunde

  6. marianaradoi
    dec. 21, 2010 @ 19:30:12

    ah, ziceai ceva de capitolul 18???

    Răspunde

  7. cri
    dec. 22, 2010 @ 08:53:50

    yee..se pare k mosul sa gandit si la tne..si tea mai scapat de un stres
    mult succes in continuaree:*
    >:D<

    Răspunde

  8. andravrabie
    dec. 22, 2010 @ 16:43:24

    bravo sper sa intrii la ce facultate vrei tu si sa ai noroc in viata si sa primestii toti ce vei dorii
    succes in continuare si spor la tastat
    kisess and hugs si sarbatori fericite!

    Răspunde

  9. Flory
    dec. 22, 2010 @ 17:39:19

    Puff :).. cat ma bucur pt tine … iti tin pumnii incontinuare si sper sa auzim numai de bn si ca ne vei incanta cu un cadou(cap.18) cat de curand.
    Mult succes si iti suntem aici dc ai nevoie de si mai multe incurajari… eu una ti-le ofer cu mare drag… esti o tipa de nota 10 la puterea infinit.
    XOXO – Flory

    Răspunde

  10. marianaradoi
    dec. 23, 2010 @ 07:21:52

    Sarbatori fericite Alexandra!…..un Craciun plin de bucurii si vesti bune de departe:) …stii, eu deja impachetez pentru fiica mea….deci, se poate! chiar daca niste unii te pun sa alergi suta de metri la concurs, dar pun 10 insi pe drum sa iti puna piedica…vei izbandi!

    Răspunde

  11. Hellen
    dec. 25, 2010 @ 19:06:12

    Felicitari ca ai avut curajul sa aplici pentru o facultate in strainatate,este cea mai buna decizie pe care o poate face un elev roman si,dupa parerea mea,cea mai matura.

    Sper sa nu te superi dar as vrea sa iti pun cateva intrebari pentru ca mi-as dori sa merg si eu in Anglia pentru a studia.

    Iti trebuie activitati extrascolare?Sau orice fel de activitati?Eu nu prea sunt o persoana care sa se implice in astfel de lucruri si ar constitui o problema.

    Taxa cat este?Variaza in functie de universitatea aleasa?Nu am cea mai buna situtie financiara posibila :D.

    Cam asta ar fi.Sper din suflet sa imi raspunzi,esti singura persoana pe care o stiu(impropriu spus)care se va duce in alta tara.

    Iti urez un Craciun fericit(sau cat a mai ramas din el) si noroc in viitor :D.

    Răspunde

    • Alexandra
      dec. 26, 2010 @ 10:34:12

      Taxa este aprox 3.700 de lire, dar 3300 ii primesti de la stat.
      Nu e obligatoriu sa ai activitati extrascolare, dar ar fi mai bine, ti-ar mai creste sansele de a fi acceptata. Eu de ex n-am avut decat 3 diplome, dar imi folosesc pt domeniul pe care l-am ales.
      Craciun fericit si tie!

      Răspunde

  12. oana
    dec. 31, 2010 @ 12:21:28

    Un an nou fericit alaturi de cei dragi tie si anul care bate la usa sa iti aduca numai bucurii si toate dorintele sa ti se implineasca.Cu drag Oana:)

    Răspunde

  13. oana
    ian. 04, 2011 @ 16:55:46

    Ai primit o leapsa de la mine:).Oana.

    Răspunde

Lasă un comentariu