Deserted Love

Conform voturilor voastre, ficul câştigător este Deserted Love. Şi acum vă puteţi bucura de primul capitol (sau nu). Mulţumesc tuturor celor care au votat, chiar nu mă aşteptam ca ideile de ficuri să fie atât de bine primite. Cred că nici nu mai este necesar să spun că trebuie să lăsaţi un comentariu, oricât de scurt, cu părerea voastră despre fic. Contează mult pentru mine şi astfel îmi dau seama dacă merită continuat. Enjoy and comment!

2 comentarii (+add yours?)

  1. Ella
    Aug 05, 2011 @ 20:21:49

    Buna…am citit de curand unul dintre fic-urile tale si anume Salveaza-ma de mine si mi-a placut extrem de mult…
    As vrea sa te intreb daca ai dori sa-ti promovez ficurile pe blogul meu, il gasesti aici: http://ellaangelofhope.blogspot.com/
    In cazul in care vrei te rog trimite-mi un E-mail la id_angelhope@yahoo.com cu rezumatele si cu link-ul
    Succes in continuare!

    Răspunde

Lasă un răspuns

